Keresés ebben a blogban

2014. július 4., péntek

Nem sikerült?!?!

Az utolsó bejegyzésem óta teljesen eltűnt minden túlstimus tünet, még a púpom is, a hasam pedig csupán minimálisan feszül estére, de tényleg alig. Egyszóval nem érzek semmit abból, amit akkor Istinél éreztem - mondhatjuk hogy eléggé ki vagyok emiatt már napok óta. Persze lehet hogy most ennyire jól reagál a szervezetem, vagy nem is tudom, de én inkább rosszat sejtek. Pedig még fehérje turmixot is bevásároltam, arra az esetre ha a nagyon magas hcg miatt hirtelen mégiscsak erős túlstimu lenne..... Nem bírtam tovább, tegnap vettem egy tesztet, pedig gyűlölöm a teszteteket, de ezek a semmit sem érzek típusú érzések még rosszabbak. Már a megvásárlás jól indult, mivel távozáskor közölte a patikus, hogy "Jobbulást"! Ma reggel megcsináltam, 25-ös érzékenységű, de úgy sakkoztam, hogy hétfőn, ahhoz hogy örülhessünk egy 50-es hcg minimum kéne, és akkor ma a tesztnek már mutatnia kéne valamit. Persze nem mutatott semmit.....ennyi, őszintén, az érzéseim alapján pont erre számítottam. Nem tudom min múlhatott, nem pihentem eleget?! Vagy mi?! Pedig olyan szépen indult minden. Azért megyek hétfőn a vérvételre, mert beszélni szeretnék Zekével. És tudom, van aki szerint ilyenkor még lehet csoda hétfőre, de ez volt az 5.lombikom(plusz a sok fagyibabás), és ilyet nem sűrűn láttam. Istit 2 hete nem emeltem fel, mindig a kezembe adták csak - hát megérte?! Most itt fekszik mellettem az ágyban és fogja a kezem, úgyhogy nem fogok sírni, pedig tudnék........ Az ivig hatása miatt nem várhatunk, rögtön menni kell tovább a fagyasztott babykkel, nem lehet pihenni. Annyira bíztam benne, hogy sikerülni fog, hiszen ez a "recept" egyszer bevált már - de itt akárhogy is szeretnénk nem mi irányítunk, és a JóIsten még most valamiért úgy gondolta várnunk kell a kistesóra. Várunk, de fel nem adjuk!

A legszebb lenne ha hétfőre mégis csoda történne!!!! 

2 megjegyzés:

  1. Azt mondják, minden terhesség más és más, szóval még bármi lehet. Szerintem a 25-ös érzékenységű a 7. napon nem mutatja ki a terhességet, 10-el lenne érdemes próbálkozni ilyenkor. Én tőlük rendelem fillérekért: http://fastest.hu/spl/993836/10-mIU-ml-magas-erzekenysegu. Azért én még drukkolok!

    VálaszTörlés
  2. EZ semmit sem jelent! 25-ös érzéknység az csak elvileg annyi, gyak.csomó embert ismerek, akinek a vérvételen nagyobb volt a hcg-je, mint 25, és a teszt meg negatív lett. A vérvétel lesz a döntő! Már csak kicsit kell kibírni!!
    Én az első terhességet leszámítva soha nem éreztem semmit.

    VálaszTörlés