Keresés ebben a blogban

2014. december 15., hétfő

Izgulás

Azt gondoltam talán mos nem fogok izgulni, de persze nagyon izgulok. Ez most valahogy más mint a múltkor...vicces, akkor azért izgultam szerintem annyira, mert feszült a mellem eléggé, és nagyon reménykedtem, hogy ez jót jelent, és sikerült. Aztán szépen pofára estem, hogy nem sikerült. Na most aztán semmit, de semmit nem érzek....nincs semmilyen tünetem, ami reményeket ébreszthetne bennem. Tudom persze, ez semmit nem jelent, ezt megtanultam a nyári eset után, de most emiatt aggódok. Egyre nehezebben bírom a napokat, jó lenne már ha szerda lenne, és valami csodaszép hírt mondana nekünk Zeke doki. Van egy barátnőm, aki szintén most szeretne már második babát - ő már nyáron mondogatta, hogy a legszuperebb az lenne, ha egyszerre lehetnénk terhesek. Nekik mondjuk könnyen jött az első baba is, és most derült ki, hogy a második is, Ő már terhes, most tudta meg! Olyan jó lenne becsatlakozni hozzá!!!!!!!!!!!! 
Tegnap este amúgy bevettem egy negyed adag pipolphent. Nem akartam feszülten aludni, tudom, hogy Fülöp prof szerint a stressz nagyon nagyon rosszat tesz, és emiatt inkább bevettem. 
Gondolkozom egy teszten holnap reggel....mondjuk nincs itthon, szóval még el kéne mennem venni is...persze van ennek előnye és hátránya is. Lehet hogy hülyeség lenne csinálni, hiszen nyáron sem mutatta ki, aztán meg terhes voltam....lehet inkább ki kéne bírni szerdáig, az a biztos. Mert ha kimutatná, hogy igen - akkor persze nagyon nagy boldogságban lennék, de nyilván magamat ismerve aggódnék a hcg érték miatt. Ha meg negatív lenne, akkor azon járna az agyam, hogy hátha mégis, hátha csak még korai a teszt..........na szóval hülyeség ez a tesztelés, lehet inkább ki is hagyom, és igyekszem türelmes lenni.
Mindenesetre nagyon köszönöm, hogy drukkoltok nekünk, nagyon jól esik!!! Remélem szerdán hatalmas boldogságban egy csudajó hírrel jöhetek: hogy úton a kistesó! 

2 megjegyzés: