Keresés ebben a blogban

2015. január 14., szerda

Terhességi teszt - elegem van belőlük!

Ma reggel csináltam egy tesztet, mert István kérdezte, hogy mi van ha terhes vagyok, és most arra rányomjuk a gonapeptylt. Vett is tegnap valami Walentini nevű 10-es érzékenységűt. Reggel megcsinálom, erre pozitív lett. Nem időn túl, azonnal, és persze halványabb a vonal, mint a kontrollcsík, de egyértelmű. Teljes elképedtem, biztos negatívra készültem. Gyorsan kirohant István mégegy tesztért, Clearblue 25-ös volt, az negatív lett. Persze bíztattam magam, hogy második pisi, sőt alig tudtam már pisilni... Bejelentkeztem hcgre. A Bálint Analitikába mentem végül, ott gyorsak, és tudtak fogadni, és kedvesek. 1-re meglett az eredmény, ami egy iszonyat hülye formátumban volt, nem volt egyértelmű, hogy 1 vagy 5-e?! Megakartam nézni, erre pont hívott István, neki is átküldtem. Ő rögtön mondta, hogy 5, és hívjam Zekét, hogy mi lehet ez.... Hívtam, fel is vette, kedves volt, mondta hogy pénteken menjek be kontrollra, ez nem rossz, hátha sikerült spontán, addig pedig hagyjam a gonapeptylt. Nem hagyott nyugodni ez az 5, olyan hülye eredmény ez, felhívtam a labort. Persze rosszul olvastuk, vagyis összecsúsztak a sorok a mailben, és az eredmény 1,azaz negatív! Egy 10perc leforgása alatt ki voltam hogy csak 5a hcg, majd már szomorkodtam hogy annyi se, mert az is jobb lett volna a semminél. De úgy összességében is, miért kellett ez????????? Miért történik velünk mindig valami őrület, ha tesztről van szó??????? Jó volt az a pár perc amíg reménykedhettünk, nem mondom! Jó volt azt hinni csoda történt! Jó volt elhinni, hogy csak úgy spontán! De most, hogy tudom hiábavaló remények voltak ezek, megint csak az élet fura játéka, hogy produkál egy pozitív tesztet, aztán nem is vagyok terhes....ki vagyok. Minek kellett ez? Nem mondom, hogy nagyon beleéltem volna magam, mert nem ilyen vagyok már ennyi kudarc után, de hát azért csak el akarja hinni az ember, amit lát....még Zeke is tuti idiótának néz majd, hogy mit hivogatom....olyan jó lett volna ha nem téved ez a szaros teszt! Felháborító, hogy ilyesmi megtörténik, mindenhol azt hallani, hogy fals pozitív nincs, csak fals negatív....na most bebizonyítottuk, hogy van. Na nyilván eszembe jutott, hogy mi van ha a vérvétel téved?!-de persze tudom, hogy ez tök irreális. Legalább annyira, mint, hogy 26.napon legyen egy pozitív tesztem, vagyis hogy ez azt is jelentse hogy terhes vagyok....az csoda lett volna - semmenyire nem gondoltam erre amikor reggel lepisiltem azt a pálcát, aztán két csík lett, és már magával is ragadott a csoda lehetősége. A realitás ilyenkor eltűnik, mert hinni akarok benne, azt akarom, hogy valóság legyen. Aztán megkapom az emailt, és még akkor is sikerül valami véletlen miatt rosszul olvasni az eredményt?! Hát miért szórakoznak velünk???? Türelemmel elfogadtuk, hogy nem könnyű másodjára sem az utunk, csináljuk, nem adjuk fel, hiszünk benne, eszerint éljük az életünket, már szinte örülünk, hogy elindult a gonapeptyl, élvezettel vesszük az injekciókat, mert ez egy újabb esélyhez visz minket - de hogy egy ilyen rossz vicc áldozatai legyünk......persze minek kell nekünk tesztelni, ugye? De hát ilyenek vagyunk, bízunk a csodában az utolsó utáni pillanatig..... - és hazudnék, ha biztos ami biztos alapon holnap reggel nem csinálnék még egy utolsó tesztet....tudjátok a REMÉNYHAL

1 megjegyzés: