Keresés ebben a blogban

2015. január 22., csütörtök

Túl az abrázión, gyógyszerek kiváltva

Túl vagyok rajta. Nagyon sokat kellett várnom, mert altatóorvos megint sehol nem volt. Már jöttek kérdezni, hogy mit szólnék ha nem aludnék...na mondtam, hogy köszönöm, az egyszer elég volt, inkább várjuk meg. Persze tiszta ideg voltam, hogy mi lesz. Végül délben kerültem be, de volt altatás, és minden simán ment. Mire magamhoz tértem a férjem is beért legalább, így nem voltam egyedül végig:). 
Zeke doki felírt mindent, vasárnaptól startolunk:
150 gonal-f
1 pergoveris
1clexane
1/2 gonapeptyl
Ez megy hétfőig, illetve ha csütörtök fele már nagyon feszülne a hasam akkor lecsökkenthetem a gonalt 125-re vagy 100-ra. A multkori stimu is pont így ment kb....de még kielemzem azért. 
Kiváltottuk a cuccot, ez most 140.000,-Ft volt, a gonapeptyl a multkor 70. Szóval eddig 210-nél járunk. Csak hasson!!! Nem olyan durva a vérzésem, kíváncsi vagyok lesz e elkülöníthető menstruáció ebből, de nem hiszem, mert pont ma-holnap jönne meg. 
Örülök, minden letisztázva, tüszők hamarosan beindulnak, és bízom benne, hogy köztük lesz a kistesó petesejt végre. Szombaton meg indulunk síelni!!!! De jó lesz:))))

1 megjegyzés:

  1. Szuper hírek!!!! Élvezzétek nagyon a síelést, és Te növesztgessed szépen a tüszőket közben!

    VálaszTörlés