Keresés ebben a blogban

2015. április 5., vasárnap

Megjött!

Megjött most.... Vicces, a férjem pont kierőszakolta, hogy hazafele ugorjunk be az ügyeletes patikába tesztért. Mondtam neki, hogy majd holnap megcsinálom, ha szeretné, de nem vagyok terhes, nem érzem úgy magam, de erősködött, hogy már azért csak 15-16napja késik....hihetetlen, lehet hogy ez már egy pszihés állapot, hogy megvettem a tesztet, erre megjött. Sebaj, félreteszem, és majd elhasználom, amikor tényleg itt lesz a pocimban a kistesó! Örülök, hogy megjött, ez jó, csak most is zavar persze, hogy mi volt ez a két hét késés. Másrészt pedig....most aztán akkor már vajon ebből a ciklusból indul a long, vagy csak következőből?!?! Annyi minden járt a fejemben, és most aztán lassan dönteni, csinálni kell...
Egy biztos, kedd reggel elugrom a vérvételekre, amiket Zeke kért, illetve bejelentkezek hozzá pár héten belülre. Valahogy most el voltam ebben a még nem jött meg állapotban, valahogy beleszoktam, de most itt van, és lehet hogy mindjárt indul minden?! Persze lehet hogy még egy ciklust várunk, de majd ahogy Zeke doki mondja....egy tuti, hogy valamit akarom, hogy mondjon erre a hosszú ciklus dologra, mert ez azért nem volt épp normális! Izgi-izgi-izgi....fura ezt leírni a 12.lombik előtt, de valahogy félek, és valahogy kicsit másképp, mint máskor....mi van ha ez se sikerül?! Mi az amit még megtehetek, hogy sikerüljön?! Jó lenne újra kisbabát várni, nagyon jó! 

5 megjegyzés:

  1. Szia Eszter, Betka vagyok a csnet fórumról. Szoktam olvasni a blogodat és szorítok. Kérdezted, h mit tudnál még tenni a siker érdekében, erre szeretném javasolni, hogy szedj olyan természetes immunmodulàns étrend kiegészítőket, ami segíti az immunrendszert a helyes immunválasz kialakításàban, ami a túlzott Th1 csökkentésre jó. Ilyen a Zyflamend, a pycnogenol, zöld tea extrakt, resveratrol. Vagy a Zyflamend helyett a kurkuma, gyömbér. Csak halkan jegyzem meg, hogy mi is kistesóért küzdünk, és 1,5 hónap Zyflamend után spontán teherbe estem, ami nagy csoda, mert eddig ez nem ment a magas Nk mellett. Bár nem maradt meg, de biztató, h elindult a szervezet jó irányba és ez a természetes gyulladáscsökkentők hatására történhetett. A fórumon már volt erre példa, így hiszem, h működőképes a dolog. Üdv, Betka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Betka!
      De örülök, h hallok felőled! Sajnálom h így végződött ez a dolog, de tényleg csoda az is önmagában h spontán teherbe estel, remélem hamarosan jön Hozzátok is a kistesó! Meg is rendeltem a zyflamedet, bízom a tanácsodban, tudom mennyire utánajársz a dolgoknak:).
      Nem működik már a freemailem, de ha itnál a kteszterbarbaraKUKACgmail.comra, akkor nagyon örülnék, hogy válthatnánk még pár szót! Sajnos nekem a Te mailed a freemailben volt anno lementve....
      Köszi a tippet, remélem hamarosan hallok Felőled, eszter

      Törlés
    2. Írtam Neked Eszter! :)
      Szép napot!

      Törlés
  2. A gmail címre, remélem megkaptad!

    VálaszTörlés