Keresés ebben a blogban

2015. május 22., péntek

14:))))))))))))))

14 sejtecske lett!!! Tök sok altatót kaptam, valahogy nagyon kómásan jöttem ki, de nagyon örültem amikor láttam a sok infuziós löttyöt az ágyam mellett, mert azt akkor adják ha sok a sejt.... A nővérke azt mondta, hogy 10-15 lett szerinte, végül jött Kanyó doktornő, és elmondta hogy 14 sejt van! Remélem holnapra mind szépen megtermékenyül, és ügyes kis embriók lesznek. Holnap hívnak reggel majd 9-10 között. Elvileg a terv most is a duplatranszfer, bízom benne, hogy így is lesz. Ha minden jól megy ebből a 14ből talán lesz majd fagyibaba is, ami megnyugtató, de remélem csak a harmadik gyerkőchöz kell majd! Nagyon örülök, úgy voltam vele, hogy 10 körülivel elégedett leszek, szóval ez szuper, és a 14 a szerencseszámom:). Szóval 14 sejt, a 13.lombiknál.....hajrá megtermékenyülés, imádkozom, hogy foganjon meg az újabb álombabánk!

6 megjegyzés:

  1. Hajrá babócák! Nagyon szorítok így ismeretlenül is! :-)

    VálaszTörlés
  2. ELKÉPESZTŐ!!!!!!!!! Hatalmas gratula!!! Hajrá kistesó(k)! :))))))))))

    VálaszTörlés
  3. 3. baba? ;) Kívánom, hogy sikerüljön most és majd a 3. is :) ;)

    VálaszTörlés