Keresés ebben a blogban

2015. május 19., kedd

Leszívás pénteken

Mai uh: 
Nyálkahártya 12B, bal oldalt 3x18,3x17, 3x15, jobb oldalt 3x17, 4x15.... Tüdzőrepi holnap este 22 órakor, pénteken leszívás. Ma még 1pregoveris és holnap reggel is, és 1-1 gonapeptyl. 
Még van kiváltva egy egész doboz gonal-fem....egy 900-as! Erre azt mondta már nem nyitjuk meg, elég lesz ennyi hormon. Remélem igaza lesz! Kicsit szokás szerint aggódom....ha terhes leszek azt mondta Zeke doki vigyem be és najd eladja a bontatlan dobozom:)-remélem így lesz!
Persze már visszanéztem a korábbi stimukat, hogy ilyenkor mennyi volt és mekkora tüszők, de hát nehéz következtetni....bízok Zekében, mást úgyse tehetek, és a stimuhkhoz szerintem tényleg ért. Remélem pénteken sok szép sejtem lesz, de ami a legfontosabb, hogy a kistesó is köztük legyen!!!!

A beülti tervezet: duplatranszfer, hétfőn Szűcs doki, szerdán Zeke doki, ha minden jól megy....

Holnap reggel 8-ra pedig megyek az IVIGre! Azon nem kell aggódni, hogy megkapom-e, ez rendben szokott lenni, bár most ekörül is volt egy félórás izgalom, de most is beszéltem velük és várnak. De lelkileg készülni kell, mert az tuti, hogy felemelőbb volt a szülőszobán kapni Fülöp dokinál, miközben születtek a pindurok, mint a Soten, ahol eddig mindig valami szörnyű problémás esetben lévővel kerültem egyszobába. Na nem akarok panaszkodni, de fel kell vértezni magam, és kész! És remélem a beadás is kicsit jobban fog menni, nem 10perc/palack...... Hajrá IVIG!

1 megjegyzés:

  1. CSODÁS!!!!!!! Ebből sok kis embrió lesz! Nagyon, nagyon drukkolok és szeretettel ölellek! Detti

    VálaszTörlés