Keresés ebben a blogban

2015. június 3., szerda

Bárcsak igaz lenne, és újra valóra válna az Álom!!!!


Hogy miket érzek? Sok mindent....nem is mertem eddig írni, mert magamnak is alig mertem bevallani, hogy feszül a hasam. Hétvégén is feszült, de hétfő óta napról napra jobban feszül...és titkon azon agyalok, hogy ez azért van mert Valaki/Valakik elkezdtek hcgt termelni....remélem így igaz! 
Tegnap reggel még nem álltunk készen a teszteléshez, pedig rendeltem vagy 40db tesztet baromi olcsón netről. De mi van ha negatív? Nem akartunk elveszteni a reményt, nem mertünk tesztelni.
Este aztán megbeszéltük, hogy ma igenis tesztelünk lesz, ami lesz - persze mondanom sem kell, hogy nagyon bíztunk a két csíkban, mert este már menni alig tudtam úgy feszült a hasam...és ilyent utoljára Istinél éreztem. 

És ma reggel, persze már 6kor kivetett minket az ágy, nekiestünk és teszteltünk. Na hogy nehogy egyszerű és egyértelmű legyen a történet, mert a mi esetünkben teszteknél sosem az a következő történt: kezdtem egy netes teszttel (10-es) negatív...nem akartunk hinni a szemünknek, annyira nem erre számítottunk! Férjem megelégelte és még szerencse, hogy vett a múltkor két Clearbluet (25-ös), mondta hogy csináljunk abból egyet, mert ő nem bízik ebben az olcsóban. Megcsináltuk, és ott volt a a hőn áhított + jel:))))))). Aztán csináltunk még két olcsóbbat, megint semmi...vagyis időn túl egy iszonyat halovány csík mindegyiken, de csak nagyon nagy jóindulattal....most akkor mi van?!? Tök idegesítő, még szerencse, hogy volt még egy clearblue - mert ezek után persze azt is megcsináltuk, azon megint egyértelmű + jel:)))). Most itt tartunk, holnap nyilván megint tesztelek, és imádkozok, hogy újra + legyen! Nem merem elhinni...de nem is szabad még, majd pénteken a vérvétel lesz a mérvadó, de azért csendben, halkan örülünk picit, bízom benne hogy Valaki(k) készül odabent, és újra átélhetjük a Csodát! Istenem, kérlek vigyázz Ránk, és add, hogy odabent tényleg a Kistesó fészkelődjön ügyesen, és minden rendben legyen!!!!

A fotók a tesztről:


11 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok nektek!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper, drukkolok :) amúgy sajnos ezek a netes, olcsó tesztek nálam sosem jöttek be, pláne a 10-es tesztek... . Én soha többet nem is fogok rendelni, annyit nem ér nekem az az arkulonbseg, hogy bosszantsam magam.
    Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Drukkooooolok!A netes tesztek szarok. Az első varandósságnál kb semmit nem mutatott mikor a többi már rég pozi volt. Nekem az xepil jött be.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jóóóóó!!! Nagyon örülök és bízom benne,hogy pénteken is gyönyörű HCG-d lesz ;) :) Nekem a Fastest-es netes tesztek bejöttek, csak akkor voltak pozitívak, amikor terhes voltam. Ezerrel drukkolok! Szerintem most nincs értelme aggódnod, mert tutira ott van Isti kistesója a pocidban ;) Két tesz nem tévedhet!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ne aggódj a netes tesztek miatt! Nekem már rég pozitív volt a 25-ös xepil, amikor az elvileg 10-es netesen elkezdett látszani valami nagyon halvány csík.
    Nagyon drukkolok! Hajrá kistesó!
    Egy zugolvasód:)

    VálaszTörlés
  6. CSODÁLATOS!!!!!! Nagyon-nagyon szorítok és várom a pénteket! Puszi!

    VálaszTörlés
  7. De jóóó :) Biztos voltam benne hogy MOST sikerül, és mostanában nem csalnak a megérzéseim :)
    Minden jót!
    egy zugolvasód

    VálaszTörlés
  8. De jó!!! Eszter ha már kettő pozitiv akkor az már szuper!!! A többi teszt meg szar!!

    VálaszTörlés
  9. Szia! ez tuti, hogy pozi! nekem is ilyen volt a beültetés utáni 4. napon. Gratulálok! Már csak az a kérdés, hogy 1,2,3,4 baba?:). Eva

    VálaszTörlés
  10. Juj, de nagyon jóóóó! Drukkolok! Halkan megjegyzem, nekem is most ugyanez a 10-es olcsó teszt negatívat mutatott, mikor a sima xepiles 25-ös már pozitív volt. Szóval azok szarok!!

    VálaszTörlés