Keresés ebben a blogban

2015. június 18., csütörtök

IVIG, újra kismamaként:))))))

Reggel fél 10-re jöttem, gyógyszer még sehol. Lassan 14 óra, a gyógyszer már itt van, ami jóhír, de még nem kötötték be. Eléggé izgultam, de mostmár mindjárt kapom!!!! És újra kismamaként, védi a kisbabucikat:). Anno Istinél ilyenkor még ugye nem voltam UH-n, és akkor bizonytalankodva mondtam, hogy egy vagy két baba van....most tudom, hogy kettő! Amúgy már lassan ide is régi ismerősként jövök, tök kedves mindenki...csak a tempo....na remélem viszont a palack beadás tempojánál nem lesz probléma! És ha minden jól megy, újabb ivig kb 3-4hét múlva majd! 

Amúgy a hiperstimum javulgat, a folyadékleadásom mindig 1-1 literrel több, mint a bevitel, szóval remélem tényleg ezen túl vagyunk....és jön az unalmas, boldog, problémamentes babavárás!

9 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter! Először is szívből gratulálok így ismeretlenül is Istihez és a pocaklakókhoz! Én is Zeke dokihoz járok, és most derült ki, hogy az Nk lymphocita arányom 25 ( azt hiszem ez elég magas). A 3.lombikunk indulna 2 hét múlva, de nem tudom így lesz-e ebből valami. Azt hallottam, hogy Zeke is elkezdett foglalkozni Smoflipiddel vagy Intralipiddel. Te erről tudsz valamit? Aggódom, hogy ha OEP engedély kell hozzá (a lipidhez is kell szerinted?) , fél év is lehet az ügyintézés Fülöp doktoron keresztül. Nektek mennyi idő volt?
    Köszi előre is a válaszod! Eszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello! A 25 tényleg nem kevés, és kellene vmi. Azt hiszem intralipudet talán lehet venni tőle, de én nem rajta keresztül inteztem. Engedélyek kellenek elvileg ezekhez is, de ha jol tudom a g1ben is adnak be lipidet, és ott gyors az ügintézés, beszélj velük első körben! Szteroidrol nem mondtak vmit?

      Törlés
  2. Igen, OGYI-ra gondoltam. Szteroidról még nem beszéltünk. Hétfőn megyek Zekéhez magánba átbeszélni a lehetőségeket. De akkor rákérdezek a G1-ben is. És nem tudod, hogy a lipid engedélyhez is Fülöp vizsgálati eredményei kellenek? Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lehet hogy elég az nks vizsgálat, de gondolom vannak leleteid, azalapjan a g1bennmegcsinalnak egy 1-es adatlapot is sztem

      Törlés
  3. Voltam Zekénél és szteroidot kaptam (ivigről és lipid szó sem volt). Azt mondta, ennek le kell vinnie a magas Nk arány értéket. Remélem, hogy igaza lesz és nem fölöslegesen csinálunk még egy lombikot. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lesz hidd el! Örülök hogy adott, ez nagyon jó, ez leviszi tényleg az nkt! Mennyit szedsz? Ciklus elejétől, ugye?

      Törlés
    2. Igen, már most el kellett kezdenem szedni a ciklus előtt 5 nappal. Napi 1-et szedek. Remélem sikeres lesz :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés