Keresés ebben a blogban

2015. június 30., kedd

Még 6nap az UH-ig!

Már mióta akarok írni:). 
Szóval nem voltam mostanában uh-n, már több mintbegy hete. Mostmár nem mondom, kezdem nehezen bírni, de már csak 6nap az a jövő hétfő, és tudom, hogy az egész terhesség egy ilyen türelemjáték.
Múlt héten írtam Tűű dokinak, mert rájöttem amikor a folyamatos hányingerem mellé betársult a hasmenés is, hogy ez bizony nem terhes tünet, hanem a borzalmas merckformin mellékhatás! Abbahagyatta velem 3 napra, hát mintha kicseréltek volna. Aztán mostmár két napja újra el kellett kezdenem este fél szemmel. Meglátjuk hogy fogom bírni! Nagyon kicsinált, és az a hihetetlen, hogy sok napig tényleg azt hittem ez a terhesség most ilyen rossz lesz a hányingerrel, és gyomorfájással, amire összeállt a kép....szerencsére nem így van.
Terhestünetem amúgy szinte nincs, na jó egy 4-5napja kezdett kicsit megduzzadni a mellem, és azt érzem, ennek örülök is, hogy van valami ami bizonyítja, hogy dolgoznak a szükséges hormonok. Meg néha éhesebb vagyok, ilyen farkaséhes szerű, talán többet is eszek, de kilókban egyenlőre szerencsére semmi. 
Amin iszonyat beparáztam, az pár napja a crinone barnás trutyis távozása volt (már bocs a részletesség miatt). Hívtam Zekét, de azt mondta ez tök normális, és bőven belefér, nyugodjak meg. Tényleg más is mondta, és megnyugtattak. Aztán eltűnt, ma picit megint olyan volt. Nem szeretem ezt, ne ijesztegessen!!! Istinél is volt ugyan, de akkor talán még jobban megijedtem. Remélem nem lesz többet, és mindkét kisbabám jól érzi bent magát!
Nagyon nagyon várom a jövő hétfői ultrahangot, gondolom megértitek, számolom vissza a napokat. Csodás szívdobogós ultrahangot szeretnék jövő hétfőn duplán, mindkét kismanónál!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése