Keresés ebben a blogban

2015. július 1., szerda

Beiktattam ma egy UHt!

Ma elmentem UHra. Reggel megint barnás trutyi volt a crinone, és bár tudom h ezen nem szabad aggodni, valahogy az idegeim nem bírták tovább. Bementem a BMCbe. Már utközben elbizonytalanodtam, különösen, hogy Zeke majd mit mond, de ha már ott vagyok bemegyek....erre kiderült hogy ma zárva vannak, köztisztviselői nap!!! Na addigra azért lenyugodtam, de mivel ma lemegyünk balcsira, és nem akartam magam szétaggódni, így bejelentkeztem a G1-be.   Lényeg ami lényeg, mindkét baby jól van, dobogó kis szivecskével, 14mmesek!!!! Megnyugodtam, minden rendben velük, a JóIsten vigyáz ránk!

3 megjegyzés:

  1. Szuper, hogy minden rendben van és mindketten szépen növekednek! :))))

    VálaszTörlés
  2. Szuper, hogy minden rendben van és mindketten szépen növekednek! :))))

    VálaszTörlés