Keresés ebben a blogban

2015. július 8., szerda

Utolsó látogatás Zeke dokinál?!?!

Hétfőn voltunk Zeke dokinál. Minden rendben a kisManókkal, 2cm-esek, szóval szépet nőttek. A barnás crinone trutyival kapcsolatban hosszas magyarázást tartott Zeke doki, még ábrán is mutogatott, a lényeg, hogy izgulni nem kell miatta! Azért nem esik jól látni reggel amikor kijön, de ez van. Átbeszéletünk a dolgokat, ajánlotta Baltschik Miklós doktor urat, és úgy búcsuztunk el, hogy ha be tudok jelentkezik hozzá két hét múlvára, akkor hozzá már nem is kell mennem. Mondta, hogy majd értesítsük azért a babák születéséről:)). Olyan fura volt! Lehet, hogy nem kell többé Hozzá mennem?! 
Felhívtam Baltschik doktort, akiről amúgy interneten sok jót olvastam, és akit Zeke doki is nagyon jó szívvel ajánlott, hogy remek ultrahangos. Szimpatikus volt a telefonban nagyon, 20-án megyek hozzá.  Nagyon várom!
És bejelentkeztem az istenhegyire Hajdú doktornőhöz, augusztus 5-én megyek! Na azt aztán tényleg várom:)))
Jövő hétre meg szervezem az iviget....

7 megjegyzés:

  1. Csudajó hírek! Nagyon örülök nektek! :) Közben én is spontán babás lettem, most izgulok rendesen...Ezek szerint maradsz a János Kórházban. Jól teszed! Soha nem szülném máshol ;)

    VálaszTörlés
  2. Eszter, nagyon örülök Nektek!!!
    Leírnád Zeke crinone-os magyarázkodását? A hcg-m szépen megy felfelé, hétfőn 1175 ma 2178, viszont vasárnap és a mai nap is volt vérzésem, és a crinone-re gyanakszom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper a hcgd, gratulálok, örülök!!!!
      A crinonere amit mondott, elég bonyolult a lényege, hogy a hüvelyben kétféle hamszövet van, vmi laphám és hengerhám, és ezek sérülnek a felhelyezéskor, ez okozhat apro kis vercseppeket, ami aztán oxidálodik, igy lesz batnas a crinone....
      Neked ez verzes volt, v crinoneos trutyi?

      Törlés
  3. Gratulálok Eszter!!
    Augusztus 5-én már a 12 hetes genetikai UH lesz?? Mindjárt Augusztus van! Nagyon gyorsan eltelt az első trimeszter!!! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az! Hát azért még csak julius eleje....de remélem hamar itt lesz az is!

      Törlés
  4. Nagyon örülök és kíváncsi vagyok Baltschik doktorra. Nem tudod, idősebb-fiatalabb? Puszi!

    VálaszTörlés