Keresés ebben a blogban

2015. augusztus 2., vasárnap

12.hét - indul a 2.trimeszter

Pénteken betöltöttem a várva várt 12.hetet:)))))! Emlékszem Istivel ilyenkor olyan büszkén mentem be a patikába Femibion 400-ast venni a 800 után, és hihetetlenül kiváltságosnak éreztem magam, hogy elmentünk kismama nadrágot venni:). Most is hasonlóan boldog vagyok, mondjuk kismamanacit már egy ideje hordok, mert a hasam mérete most mást diktál, de ettől még ugyanolyan csodás, hogy fél év múlva két kisbabánk születik! Úgy érzem most jön egy nyugisabb várandós időszak, talán izgulni sem fogok annyit mint az elején...de ezt persze nem ígérem, de most más lesz a vége fele azt tudom, Istivel hétről hétre kevésbé izgultam, most pedig tuti a vége fele újra nagyon izgulós lesz hogy sokáig bent tudjanak maradni! 

Kis izgalommal indult a 12.hét, mert pènteken kaptam meg a vérvételi eredményeimet, nézem, CMV pozitiv. Persze először ennyit lát az ember, meg annyit, hogy a googleban rögtön arról írnak, hogy ez súlyos magzati agykárosodást okoz, és emiatt 20.hétig megszakítható a terhesség. Szinte szívrohamot kaptam....remegtem, aztán újra megnéztem a leletet, hogy ez képtelenség!!!! Hála Istennek tényleg az, mert az IGg volt pozitív, és IGm negatív, ami lezajlott fertőzésre utal, és hogy ellenanyag van. Nos, én megjegyzem CMVről nem tudok, és erősen gyanítom, hogy hasonló a helyzet, mint Istinél a toxoplasmanal volt: éspedig, hogy az IVIGgel kaphattam ellenagyagot erre, mert alacsony szintű, és az (a toxo) pl azóta kiürült. Akárhogyis a lényeg, hogy nincsenek veszélyben a babyk, és megnyugodhatok....borzalom volt az a 10perc amíg erre ráeszméltem.
Amúgy nagyjából minden rendben, bár kis vérszegénység van, erre most elkezdem inni a Kräuterbrutot, hátha megúszom a vasat. A wcre menetel így is nagyon nehézkes, így a vas mellett félek komoly gond lenne. Emelett még a D vitaminszint is alacsony...pont így a nyár közepén?! Ráadásul szedtem is korábban...de erre majd Tűű doki megmondja mi legyen. 

Szerdán megyünk Hajdú doktornőhöz az Istenhegyire, nagyon várom!!!!!

Próbálgattuk használni a szívhanghallgatót itthon, de még nem sikerült elkapnunk vele Őket...talán még kell 1-2hét, hogy nőjenek.

Nagyon fura, de ma mintha éreztem volna egy kis pezsgőtabletta szerű, csiklandozós mozgást. Vártam már, de én még pár héttel későbbre számítottam. Olvastam, hogy ikreknél lehet hamarabb, meg második terhességnél is. Istinél 16.héten volt....nem vagyok biztos benne egészen hogy az volt, de eléggé úgy sejtem:)))).

6 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy problémamentes és csodálatos legyen továbbra is a várandóságod :) Az én terhességemnek missed ab lett a vége, de bízom benne, hogy valamikor még utolérlek úgy mint akkor, amikor Istit vártad ;) Megint lenne gy kérdésem. A Zyflamendet ugye te nem szedted miután babás lettél? Jól sejtem, hogy csak beültetésig szabad szedni? Köszi előre is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom hogy így alakult...... Kitartást és sok erőt kívánok! Remélem hamarosan becsatlakozol:)
      A zyflamedet én a pozitiv tesztig szedtem, utána hagytam el.....

      Törlés
  2. Eszter Gratulálok!!! Drukkolok továbbra is a két kis bébinek! Az Eucreast még szeded? Mit mondott Tűű doki mikor kell elhagyni?
    Olyan furi ez a dolog, mert nekem azt mondta Tűű doki, hogy az Eucreast max a pozitiv tesztig lehet szedni, utána el kell hagyni.... szerinted??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak pozitiv tesztig szedtem én is, azota merckformin megy! Most lesz terheleses cukrom a heten, utana meglatjuk meddig kell meg szednem....

      Törlés
  3. Gratulálok és nagyon várom a szerdai híreket!!! :)

    VálaszTörlés